Akadálymentes verzió
Menü megnyitása

Képzési programok

Ugrás
1-15 | 66 találat
Kódszám Képzés neve Programírók Oktatók Hatósági szám
R708 Matematikai tehetségek felismerése és fejlesztése óvodás és kisiskoláskorban az Okoskocka fejlesztő eszközökkel E-000211/2014/D033

A matematikai képességek hatékony és kreatív fejlesztésének elsajátítása a számolás és térészlelés okoskocka eszközök alkalmazásával. Az okoskocka fejlesztő eszközcsalád számolás és térészlelés tagjai mintegy 2000 tematikus képi anyagra épülő játékpalettával célozza meg az algebra és a geometria 3-10 éves életkori jellemzőit. Az eszköz kreatív és sokoldalú játéklehetőségei által a pedagógus megtanulhatja felismerni a tehetséges gyermekeket, valamint hatékonyan megvalósíthatja a tehetségfejlesztést.

R707 A drámapedagógia szerepe a tehetséggondozásban E-000211/2014/D034

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevő  megismeri a  drámapedagógiai módszereket és eszközöket, annak szerepét a tehetségfejlesztés segítésében. A képzés által bővül a résztvevő módszertani ötlettára a pedagógiai gyakorlat alternatív megoldásaihoz és képessé válik a szociális kompetenciafejlesztésre a dráma eszközeivel. Továbbá a képzés során cél annak az igénynek a kialakítása, hogy a résztvevők a továbbiakban motiváltakká váljanak a drámapedagógia módszereiben való elmélyülésre.

R705 Nevelőtanárok és szülők együttműködése a kollégiumi tehetségfejlesztésben E-000211/2014/D017

A képzési program sikeres elvégzésével a részvevő megismeri a kollégiumi tehetséggondozás lehetséges eszközrendszerét, a komplex tehetséggondozó programok kollégiumi megvalósításának lehetséges módjait, a család alapvető funkcióit a tehetségfejlesztésben. A képzés során megismeri a kollégiumi tehetséggondozás gyakorlati fogásait, eszközrendszerét, a konfliktuskezelési képességek, szociális konpetenciák fejlesztésének módszerét a nevelőtanár és a szülő együttműködésének tartalmi elemeit. A képzés során a résztvevő megismeri az egyéni fejlesztési terv, a szabadidős tevékenységi program kidolgozásának módszereit a szülők és a kollégium együttműködésének legfőbb szervezeti kereteit.

R703 A tehetségfejlesztő szakemberek és a szülők együttműködésének kritikus pontjai a tehetséggondozásban E-000211/2014/D005

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevő ismeretei bővülnek, módszertani repertoárja gazdagodik a tehetségfejlesztő szakember-szülő együttműködési lehetőségeit illetően a tehetséggondozás témakörében. Rendszerezett formában megismeri a tehetséggondozásra vonatkozó megváltozott társadalmi és szülői elvárásokat, továbbá felkészül a megváltozott elvárásokra való adekvát reagálások mindennapi életben történő alkalmazására.

R703 A tehetségfejlesztő szakemberek és a szülők együttműködésének kritikus pontjai a tehetséggondozásban E-000211/2014/D005

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevő ismeretei bővülnek, módszertani repertoárja gazdagodik a tehetségfejlesztő szakember-szülő együttműködési lehetőségeit illetően a tehetséggondozás témakörében. Rendszerezett formában megismeri a tehetséggondozásra vonatkozó megváltozott társadalmi és szülői elvárásokat, továbbá felkészül a megváltozott elvárásokra való adekvát reagálások mindennapi életben történő alkalmazására.

R647 Egyéni fejlesztő programok a tehetséggondozásban E-000211/2014/D012

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a komplex tehetséggondozás fogalmát, és képes olyan programok összeállítására, amelyek különös tekintettel a tehetséges gyerek erős oldalának, gyenge oldalának fejlesztésére, a légkörjavításra és a feltöltődésre vonatkoznak.

R630 Kreativitásfejlesztés és tehetséggondozás E-000211/2014/D014

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a kreativitás többféle értelmezését, összetevőit, folyamatát, a kreatív attitűd jelenségét és fontosságát és felkészül saját maga és a gyermekek kreativitásának felismerésére, fejlesztésére, a kreatív attitűd kialakítására, a kreatív megoldások megtalálására. A képzés módszertani ötleteket nyújt, amelyek a mindennapi gyakorlatban alkalmazhatóak kreativitásfejlesztésre.

R626 Tehetséges fiatalok mentorálása E-000211/2014/D006

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevő tájékozottságot szerez a tehetséges fiatalok támogatási szükségleteiről, a tehetséggondozás és a mentorálás módszereiről és feladatairól. Képessé válik a tehetséges gyermekek és fiatalok mentorálására.

R625 A tehetséges személyiség és kibontakozása E-000211/2014/D008

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevő képessé válik a tehetségesnek mutatkozó gyermekek átlagtól eltérő személyiségsajátosságaikból fakadó speciális igényei kielégítésének elősegítésére. Továbbá megismeri a tehetséges személyiség alakulásának kritikus történéseit, s új szempontokkal gazdagodik a normál érési és fejlődési folyamatokkal való összevetésben a „tehetséggyanús” jelek felismeréséhez.

R609 Gondolkodás és intelligencia fejlesztése E-000211/2014/D015

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevő megtanulja a problémák rugalmas megközelítését és a divergens gondolkozást, problémamegoldó képessége fejlődik, a versenyhelyzet megfelelő kezelésével. Interdiszciplináris feladatokon keresztül globális szemléletet sajátít el, térlátása, vizuális képalkotás fejlődik.

R608 A tanulás támogatása E-000211/2014/D016

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevő tudatosítja a tanulással kapcsolatosan már kialakult elképzeléseit, tanulási stratégiáit és tanulási stílusát. Sajátélményű tapasztalatok által megismeri, hogyan tehetők a tanulási folyamatok hatékonyabbá, gazdaságosabbá. Hogyan szervezhetők meg a tanulók tudáskonstruálási folyamatai és hogyan támogathatók ennek keretében az egyéni tanulási utak.

R604 A szülők szerepe a tehetséggondozásban, szülő és a pedagógus együttműködésének formái, módszerei e területen E-000211/2014/D003

A programmodul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri azokat a pszichológiai és pedagógiai elméleti alapokat és gyakorlati módszereket, amelyekkel hatékonyan tud közreműködni gyermekük tehetségének felismerésében, s a pedagógusokkal, valamint más szakemberekkel szorosan együttműködve a fejlesztést is intenzíven tudja támogatni a család adekvát nevelési funkcióinak megvalósítására építve.

R596 A tehetséggondozás módszertani sokszínűsége E-000211/2014/D009

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevők megismerik és elsajátítják a tehetséges diákok sokoldalú, hatékony fejlesztésének a különböző csoportméretekben megvalósítható, a személyes bevonást lehetővé tevő módozatait, technikáit.

R590 Az eltérő fejlődésű gyermekek, tanulók, egyének tehetségének felismerése és fejlesztési lehetőségei közösségi és pedagógiai színtereken E-000211/2014/D007

A résztvevővel megismertetni az eltérő fejlődésű gyermek és személyek sajátos állapotbeli jellemzőit, elérni, hogy felismerje a fogyatékossági típusokon belül az egyedi  tehetség különböző megnyilvánulásait, azok kibontatkoztatásának módszereit. Képes legyen a képzésen megismert módszereket alkalmazni saját környezetében élő eltérő fejlúődésű gyermek esetében.

R584 Tehetségesek motiválása E-000211/2014/D010

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a motiváció jelentőségét és működését a tehetség kibontakozásában. Felismeri a motiváció helyét a tehetségmodellekben, valamint a motiváció mérésére szolgáló módszerekkel, kérdőívekkel, valamint a motiváló környezeti feltételek megteremtésének jó gyakorlatával találkozik.

Ugrás
1-15 | 66 találat