Hercz Alexandra 2009-ben kezdett pénzügyi munkatársként dolgozni a Matehetsz-nél a Magyar Géniusz Projektben. 2012 óta, a Tehetséghidak program megkezdésétől napjainkban is végzi a Matehetsz pénzügyi vezetőjének roppant precíz és sokrétű feladatkörét, amely a Matehetsz projektjeinek teljeskörű pénzügyi adminisztrációját jelenti.
Részt vett a Matehetsz Tehetséghidak programjának és a jelenleg futó Tehetségek Magyarországa Program, európai uniós, kiemelt projektek, valamint a Matehetsz Nemzeti Tehetség Program keretében elnyert hazai pályázatainak pénzügyi tervezésében, megvalósításában. Az európai uniós és a hazai projektek elszámolási útmutatóit, pénzügyi hátterét kiválóan ismeri és a szükséges szabályokat betartva pontosan végzi a munkáját.
Az irányító és elszámoló hatóságokkal naprakészen tartja a kapcsolatot. Koordinálja az évenkénti vagy esetenként gyakoribb hatósági, pénzügyi ellenőrzéseinket, emellett irányítja a Matehetsz teljes pénzügyi adminisztrációját végző csapatát. A projektekkel kapcsolatos szerződéskötés, változásbejelentés, mérföldkő-és indikátor lejelentés, kifizetési kérelmek benyújtása, azokkal kapcsolatos problémák kezelése, mind-mind Szandrához tartozó terület. Ha a projekt pénzügyi működésével kapcsolatban javaslatunk van az irányító hatóság felé, azokat Szandra önti kellően hivatalos és szakmailag kifogásolhatatlan formába.
Nincs számára lehetetlen feladat, mindent észben tart, minden határidőt betart, nem lehet tőle lehetetlent kérni, a pénzügyi problémákra, kérdésekre szakmailag korrekt válaszai vannak.
Kiegészítőként feladatként a Matehetsz anyag és eszköz nyilvántartása és a raktáraink működése, mint logisztikai rész is Szandra irányítása alatt működik. A Tehetségek Magyarországa projekt teljes körű adatnyilvántartási folyamatát felügyeli és vezeti az ezen a területen dolgozó kollégákat is.
Innovatív megoldásaival, javaslataival számos területen megkönnyíti a pénzügyi elszámolás menetét.