Akadálymentes verzió
Menü megnyitása

ShopAlike.hu ötletverseny

Beadási határidő: 2015. január 31. 00:00
Marketingkommunikációs ötletverseny egyetemi és főiskolai hallgatóknak

Érdekel az e-kereskedelem, az online marketing és a branding? Szeretnéd próbára tenni kreativitásod, és a gyakorlatban is hasznosítani a marketing órákon szerzett tudásod? Tájékozott vagy a magyar piaccal és az online felhasználók szokásaival kapcsolatban?

Ha igen, ne habozz – pályázz!

Az ötletverseny feladataként egy marketingkommunikációs stratégiát kell kidolgoznod a ShopAlike.hu számára. A stratégia célja a ShopAlike, mint online szolgáltatás és mint brand népszerűsítése a magyar piacon. Elemezd a célközönséget, találd ki az üzenetet és tervezd meg, milyen csatornákon juttatnád el hozzájuk! Offline vagy online eszközök, esetleg a kettő kombinációja lenne az ideális? Engedd szabadjára a fantáziád, hiszen nem csak egy helyes válasz létezik!

Nevezési feltételek:
A ShopAlike.hu ötletversenyre nevezni egyénileg és csapattal is lehet.

A pályázat benyújtása:
A pályázati anyagokat a következő formában és terjedelemben kell beküldeni angol nyelven:

  • maximum 30 diából álló PowerPoint prezentáció vagy
  • maximum 2000 szavas esszé (word vagy pdf formátumban).

A pályázatnak ezen kívül tartalmaznia kell a szerző(k) szakmai önéletrajzát, valamint a hallgatói jogviszony igazolás(ok) szkennelt változatát.

A pályázatokat a otletverseny [at] shopalike.hu címre várják.

Díjazás:
I. hely: 500 €
II. hely: 300 €
III. hely: 100 €
 
Eredményhirdetés
2015 február.