Érdekel az e-kereskedelem, az online marketing és a branding? Szeretnéd próbára tenni kreativitásod, és a gyakorlatban is hasznosítani a marketing órákon szerzett tudásod? Tájékozott vagy a magyar piaccal és az online felhasználók szokásaival kapcsolatban?
Ha igen, ne habozz – pályázz!
Az ötletverseny feladataként egy marketingkommunikációs stratégiát kell kidolgoznod a ShopAlike.hu számára. A stratégia célja a ShopAlike, mint online szolgáltatás és mint brand népszerűsítése a magyar piacon. Elemezd a célközönséget, találd ki az üzenetet és tervezd meg, milyen csatornákon juttatnád el hozzájuk! Offline vagy online eszközök, esetleg a kettő kombinációja lenne az ideális? Engedd szabadjára a fantáziád, hiszen nem csak egy helyes válasz létezik!
Nevezési feltételek:
A ShopAlike.hu ötletversenyre nevezni egyénileg és csapattal is lehet.
A pályázat benyújtása:
A pályázati anyagokat a következő formában és terjedelemben kell beküldeni angol nyelven:
A pályázatnak ezen kívül tartalmaznia kell a szerző(k) szakmai önéletrajzát, valamint a hallgatói jogviszony igazolás(ok) szkennelt változatát.
A pályázatokat a otletverseny [at] shopalike.hu címre várják.