GlobalID: | JG 340 000 002 |
Kidolgozó: | Katona Istvánné, Subrt Péter |
Alkalmazók: | |
Indulás dátuma: | 2013 |
Kapcsolattartó: |
A program három fő eleme a kézműves foglalkozások, az önismereti játékok és a drámapedagógia. A tehetséggondozó táborok megvalósításának helyszíne: egy tájház. Itt a szülők, a diákok és a pedagógusok egymásra hangolódhatnak.
Az önismereti foglalkozásokon kívül kötélverés, szövés, mézeskalács-készítés, főzés, fafaragás, mézüzem-látogatás, kirándulás, gyalogtúra, színjátszás stb. szerepel a programlistán.
A programok során a diákok, diákmentorok, pedagógusok és szülők átélhették az együtt játszás örömét, a feltétlen kikapcsolódás érzését. A szülők kiválasztásánál szempontként szolgált a harmonikus családi modell. Az augusztusi programok alatt három diákmentor is segítette a munkát. Diákmentornak olyan gimnáziumi tanulókat választottak, akik példaként szolgálhatnak a tehetséges gyerekek számára. A tábor után a programok tovább folytatódnak. A komplex tehetségfejlesztésen belül az interperszonális tehetség fejlesztése a következő lépés, továbbá az önkéntesség és a közös munka bevonása szolgálják a jövőbeli célokat.