Szerző: | |
Kiadás éve: | 2014 |
Terjedelem: | 9 oldal |
ISSN: | 2064-5449 |
Fedél típusa: | Puha |
Kiadó: | Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége |
Kiadvány: |
A kreatív folyamatok lehetővé teszik, hogy egyedi ötleteket, problémamegoldási sémákat vagy produktumokat hozzunk létre. Ezek a készségek és képességek fokozottan hasznosnak bizonyulnak úgy az oktatás, mint a munkahelyi környezet esetében, de akár mindennapi tevékenységeinket is befolyásolhatják. A kreativitásfejlesztés rendszerelméleti megközelítése egy olyan modellt vázol fel, mely három dimenzió mentén strukturálja a tréninget. Az első szinten szerepel a személy és a csoport, második szintre kerülnek a fejlesztési feladatok, problémahelyzetek és szituációk, majd harmadik és egyben átfogó szintként jelenik meg a játékosítás, mely motivációs keretet biztosít a fejlesztés számára. Az így kapott program összekapcsolja a fejlesztőfeladatok hatékonyságát és a játékosítás motiváló jellegét.