Tagok:
Agárdi Györgyné - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Kaskantyúi Általános Iskolája
Antalfi Antal - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Wattay Középiskola és Szakiskolája
Balogh Tibor - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Tázlári Általános Iskolája
Cseh-Szakál Jánosné - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Bem József Általános Iskolája
Dobosi Csaba - KTKT Kollégium, Petőfi Sándor Kollégiuma
Grausza Jánosné - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Petőfi Sándor Általános Iskolája
Márfi Zoltánné - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Páhi Általános Iskolája
Milkovics György - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Herpai Vilmos Általános Iskolája
Németh István - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Csengődi Általános Iskolája
Orcsik Attila - főigazgató, KTKT Egységes Iskola és Szakiskola
Pálinkó Gyuláné - főigazgató-helyettes, KTKT Általános Iskola és Szakiskola
Stadlerné Csányi Éva - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Császártöltési Általános Iskolája
Szentgyörgyiné Szlovák Mária - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Petőfi Sándor Gimnáziuma
Tihor Lászlóné - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Arany János Általános Iskolája
Udvarhelyi Attila - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Kossuth Lajos Általános Iskolája
Vancsura Lászlóné - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Imrehegyi Általános Iskolája
Varga Gyula - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Tabdi Általános Iskolája
Völgyesvári Lászlóné - KTKT Általános Iskola és Középiskola, Boróka Általános Iskolája / Barabás István Vésztői Asztalitenisz Egyesület elnöke
- Kistérségi szinten olyan tehetséggondozó hálózat kialakítása, amely garantálja, hogy tehetség nem vész el,
- a kistérségi hálózat segítségével összehangoltá válik a kistérségben a tehetségazonosítás, tehetségfejlesztés,
- olyan program megvalósítása, amely magában foglalja a tehetségfelismerés, -fejlesztés és eredménymérés lehetőségét is, s amely a tehetség minden vertikumát lefedi a kistérségben,
- olyan szervezet működtetése, amelynek feladata a tehetségek hatékony felismerésének, eredményes fejlesztésének támogatása, az ezzel kapcoslatos munka összehangolása,
- olyan együttműködések kialakítása, amely minden területen biztosítja a tehetségfejlesztés tárgyi, szemlélyi feltételeit, s összehangolja az ezzel kapcsolatos programokat, versenyeket,
- hatékony, sokoldalú kommunikáció a tehetségfejlesztéssel kapcsolatos szoltgáltatások igénybe vételének lehetősgeiről.