Menü megnyitása

Körömi Gábor

Munkakör: 
Nagy Imre Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - intézményvezető-helyettes, drámapedagógus
Drámapedagógia, játszóházak, tematikus táborok, gyermekszínjátszás, irodalomtanítás, tehetséggondozás.

Milyen elvárásokkal jelentkeztél a tutori szerepre?
Izgalmas kipróbálni magunkat olyan szerepben, amiben eddig nem voltunk, ráadásul úgy, hogy a tutori szerep kereteit nekünk kell közösen kialakítanunk a fiatalokkal. Nincsenek elvárásaim, szeretnék nyitott és elfogadó lenni, megtalálni a közös hangot és azokat a lehetőségeket, amiben segítő lehetek egy tehetséges fiatal ember életében.

Miért tartod fontosnak az egyéni segítségnyújtást a tehetséges fiatalok számára?
Minden tizenéves életében fontos szerepet játszhat egy felnőtt segítő, egy olyan tapasztalt ember, akinek a véleménye, kérdései, esetleges tanácsai, jelenléte inspirálhatja a fiatalt választásaiban, döntéseiben. Ebben fontos lehet a csoportos, de talán még fontosabb az egyéni segítségnyújtás. 

További gondolatod, amit fontosnak tartasz a tutorálással kapcsolatosan:
Igyekszem nyitott és rugalmas lenni ebben az új feladatkörben. Szeretném, ha a fiatalok a tutori év leteltével hasznosnak ítélnék meg segítő munkámat.

 

Adatlap: