Menü megnyitása

Körömi Gábor

Munkakör: 
Nagy Imre Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - intézményvezető-helyettes, drámapedagógus
Drámapedagógia, játszóházak, tematikus táborok, gyermekszínjátszás, irodalomtanítás, tehetséggondozás.

• Milyen elvárásokkal jelentkeztél a tutori szerepre?
A második évre úgy gondolom, hogy számos dolgot tisztábban látok ebben a feladatban. Szeretnék nyitott és elfogadó lenni, megtalálni a közös hangot és azokat a lehetőségeket, amiben segítő lehetek egy tehetséges fiatal ember életében.


Miért tartod fontosnak az egyéni segítségnyújtást a tehetséges fiatalok számára?
Visszagondolva saját tizenéves koromra, úgy gondolom, hogy egy felnőtt segítő (nevezzük csoportvezetőnek, tutornak, mentornak, barátnak) mindig fontos szerepet játszhat. Kérdésekkel, tanácsokkal, de egyszerűen a jelenlétével is segítheti a fiatalt döntéseiben, választásaiban.


• További gondolatod, amit fontosnak tartasz a tutorálással kapcsolatosan:
Továbbra is igyekszem nyitott és rugalmas lenni ebben a feladatkörben. Szeretném, ha a fiatalok a program végén hasznosnak ítélnék meg segítő munkámat.

Adatlap: