Akadálymentes verzió
Menü megnyitása

Körömi Gábor

Munkakör: 
Nagy Imre Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - drámatanár, intézményvezető-helyettes
Drámapedagógia, játszóházak, tematikus táborok, gyermekszínjátszás, irodalomtanítás, tehetséggondozás, közösségépítés

• Milyen elvárásokkal jelentkeztél a tutori szerepre?
Ebben a szerepkörben a harmadik évemet kezdem el, úgy gondolom, hogy a legfontosabb, azoknak a kapcsolódási lehetőségeknek a megtalálása, amiben a rám bízott fiatalokkal ki tudom alakítani az együttműködést. Szeretnék nyitott és elfogadó lenni, megtalálni a közös hangot és azokat a lehetőségeket, amiben segítő lehetek egy tehetséges fiatal ember életében.


Miért tartod fontosnak az egyéni segítségnyújtást a tehetséges fiatalok számára?
Egy felnőtt segítő mindig fontos szerepet játszhat egy tizenéves életében. Kérdésekkel, tanácsokkal, de egyszerűen a jelenlétével is segítheti a fiatalt döntéseiben, választásaiban. Az élet számos olyan döntési helyzet elé állíthat minket, melyben néha jó meghallgatni szüleink és tanáraink mellett egy harmadik fél meglátásait. Ugyanakkor ebben az életkorban még változhat az érdeklődési kör. Igyekezni fogok ebben a folyamatban partneri és segítő szerepet vállalni.


• További gondolatod, amit fontosnak tartasz a tutorálással kapcsolatosan:
Továbbra is igyekszem nyitott és rugalmas lenni ebben a feladatkörben. Szeretném, ha a fiatalok a program végén hasznosnak ítélnék meg segítő munkámat.

Adatlap: