Akadálymentes verzió
Menü megnyitása

Az írásbeli szövegalkotás jellemzői alsó tagozatos tanulóknál - a kreatív írás mint a nyelvi-verbális tehetség azonosításának eszköze

Szerző:
Kiadás éve:
2017
Terjedelem:
32 oldal
ISSN:
2064-5449
Fedél típusa:
Puha
Kiadó:
Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége
Kiadvány:

Az írásbeli szövegalkotás, az íráshasználat a humán kommunikáció részei. Tanórai vizsgálatokat végeztünk a megfigyelés módszerével, az írásbeli szövegalkotás mennyiségének, minőségének kategorizálásával. Kutatási eredményeink elemzése során példákat hozunk arra, hogyan lehetnek az írásbeli szövegalkotás magasabb képességszintjein megvalósuló produkciók a nyelvi-verbális területen a kreativitás felderítésének adatgyűjtési forrásai.